Aboneaza-te la newsletter
si ai reducere -5%
Informatiile tale sunt in siguranta la noi!

                                                    

Campania FLY DELONGHI

Campania „Fly Delonghi”REGULAMENT OFICIAL

DURATA CAMPANIEI: 15 august – 15 octombrie 2019

 

Art. 1. DURATA ŞI ORGANIZATORII CAMPANIEI

Campania „Fly Delonghi” începe la data de 15 august şi durează până la data de 15 octombrie 2019.

 

PROMOTORUL campaniei este compania De’Longhi.

 

PARTENERUL  campaniei, care se ocupa de toate rezervările, serviciul pentru clienți si comunicarea cu clientul este  RIX Group AG, Diepoldsauerst. 20, 9443 Widnau/St. Gallen, Elveția, prin intermediul agentului său de voiaj dedicat, Inspire Ltd., Victoria House, 19 to 21 Ack Lane East, Bramhall, SK7 2BE, Regatul Unit („Partener”), în numele Promotorului.

 

Prin Promotor, ORGANIZATORUL  S.C.  M&N Italy Trading S.R.L., preia campania „Fly Delonghi” in magazinele proprii si isi informeaza clientii prin prezentul Regulament. S.C.  M&N Italy Trading S.R.L are sediul în oraşul Voluntari, Bulevardul Eroilor nr 130, Intrarea Frasinului, judeţul Ilfov, înregistrată la Registrul Comerţului sub numărul J23/109/2006 ­­­­­­înregistrat, denumită în continuare ORGANIZATOR.

 

 

Art.2 DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoană fizică sau juridica din Romania cu varsta minima de 18 ani, care deține un pașaport valabil timp de cel puțin 6 (șase) luni după data de retur a oricărui zbor. care efectueaza in perioada 15.08 – 15.10.2019, cumparaturi din magazinul online www.studiocasa.ro, www.delonghioficialstore.ro sau din magazinele fizice STUDIO CASA si DELONGHI OFICIAL STORE si care se încadrează în descrierea promoţiei de la articolul 4 din cadrul acestui regulament. 

 

Art. 3. LOCUL DE DESFASURARE - Campania este valabilă în urmatoarele magazine fizice:

STUDIO CASA Showroom Global

Soseaua Bucuresti Nord 14 , 071990, Bucuresti

DeLonghi Showroom Baneasa

Șos. Bucureşti-Ploieşti 44C, Sect 1, Bucuresti

De Longhi Showroom Cluj

Calea Manastur nr 2-6, complex Platinia parter, Cluj

STUDIO CASA  – Showroom Voluntari

Bulevardul Eroilor nr 130, Intrarea Frasinului, Voluntari

 

Campania este valabila si in magazinele online: www.studiocasa.ro si www.delonghioficialstore.ro

 

Art. 4. MODALITATE DE PARTICIPARE

Clientii care cumpara in perioada 15.08 – 15.10.2019 din magazinele mai sus enumerate, unul din produsele particpante la campanie, (mentionate mai jos) primesc CADOU un voucher. Voucherul se afla in interiorul cutiei produsului sau ii va fi inmanat odata cu produsul. 

 

Produsele participante la campania „Fly Delonghi” sunt:

  1. Toate modelele de espressoare marca  De’Longhi, cu cana de lapte;
  2. Toti robotii de bucatarie marca KENWOOD.

 

Art. 5. DESCRIEREA MECANISMULUI

5.1. Clientii care cumpara in perioada 15.08 – 15.10.2019 din magazinele mai sus enumerate, unul din produsele participante, enumerate la Art. 4. , vor gasi in interiorul cutiei produsului, sau ii va fi inmanat odata cu produsul, un voucher cu designul de mai jos:

 

                                VOUCHER FATA                                                VOUCHER SPATE


 


5.2. Voucherul , prin codul unic promotional trecut pe voucher, ofera clientului in mod GRATUIT un bilet de avion in una din cele 25 locatii din Europa, enumerate mai jos:

     

Cu plecare din Bucuresti:Cu plecare din Cluj Napoca:Cu plecare din Timisoara:
AmsterdamAmsterdamBologna
AtenaBerlinBruxelle
BarcelonaCopenhagaBudapesta
BerlinDrtmundDuserdolf
BolognaDuesseldorfLondraIsanbul
BruxelleMilanoLondra
BudapestaMunchenMadrid
DablinParisMilano
FrankfurtStockholmMunchen
GenevaVarsoviaParis
Haraklion Roma
Istanbul Varsovia
Londra  
Madrid  
Milan  
Munchen  
Oslo  
Paris  
Praga  
Roma  
Stockholm  
Venetia  
Varsovia  
Zurich  
   
  
   
Locatia este la alegerea clientului. Plecarea va avea loc din Romania din Bucuresti/Cluj/Timisoara.


 

5.3. La campanie pot participa si clientii care cumpara unul din produsele participante la promotie dar nu primeste voucher. Acesti clienti vor putea intra pe www.flydelonghi.eu/contacts (in cazul automatelor de cafea) si www.flykenwood.eu/contacts  (in cazul robotilor de bucatarie) vor contacta pe email sau telefon, avand bonul fiscal/factura care sa dovedeasca achizitia produsului.  Astfel, vor primi  un cod unic promotional cu care se vor putea inregistra in campanie.

 

5.4. INREGISTRAREA CLIENTILOR

Clientul se va inregistra pe site-ul www.flydelonghi.eu folosind codul unic promotional de pe voucherul primit.  

Pe site, clientul are psibilitatea sa-si aleaga destinatia si zborul, avand posibilitatea sa introduca 3 optiuni de zbor. Toate cererile trebuie completate și trimise în termen de 14 zile de la data achiziției. Clientul trebuie să completeze formularul de cerere cu numele și adresa de e-mail, să selecteze aeroportul de plecare, trei (3) destinații posibile și trei (3) date posibile de călătorie (plecare și întoarcere).

 Clientul va imprima voucherul generat în format pdf, va atașa dovada achiziției (chitanță/bon fiscal sau factură), care indică numele, data achiziției și descrierea produsului și le va trimite prin poștă la cutia poștală aferentă promoției.: Inspire - Rix, Green Gate, bd. Tudor Vladimirescu 22, Sector 5, Bucuresti, 883 050, Romania, mentionand pe plic „Zbor gratuit De’Longhi”.

 

5.5. Datele de călătorie propuse vor fi în luni diferite și la treizeci (30) de zile distanță una de cealaltă. Data de călătorie pe care un client o poate alege este la minim 45 (patruzeci și cinci) de zile calendaristice de la data cererii sale.

In urma acestui proces, clientul va primi in termen de 7 zile, un email de confirmare care contine un link personalizat . Cu ajutorul linkului direct personalizat primit de la Partener, în maxim (48) de ore de la transmiterea mesajului electronic, clientii se vor reconecta la pagina de destinație și vor încărca imagini ale pașaportului care le oferă dreptul la călătorii internaționale, precum și detalii personale cum ar fi adresa, numărul de telefon și detaliile tuturor celorlalți pasageri care il vor însoți. Participantul poate adăuga până la 3 (trei) pasageri însoțitori la cerere și poate introduce datele lor personale, insa doar biletul clientului este GRATUIT.

 

5.6. După primirea tuturor documentelor de calificare, clientul va primi de la Partener o ofertă de zbor prin e-mail în termen de 14 (paisprezece) zile. După ce a fost primită o ofertă specifică de zboruri, Participantul trebuie să informeze Partenerul în 48 (patruzeci și opt) de ore, dacă dorește să accepte oferta sau nu. Prin acceptarea ofertei de zbor, clientul poate accepta, de asemenea, oferta de preț cu privire la oricare dintre pasagerii însoțitori incluși în aceeași cerere și enumerați în oferta de zbor. Clientul va plăti biletele însoțitorilor cu un card de credit.

 

 

Art. 6. DETALII IMPORTANTE CU PRIVIRE LA ZBOR

 

6.1. Disponibilitatea zborului oferit nu este garantată până la rezervarea ofertei.  Oferta nu poate fi rezervată dacă nu se confirmă în termen de 48 (patruzeci și opt) de ore. Sub rezerva primirii confirmării de la client, Partenerul va contacta clientul pentru a finaliza rezervarea și va trimite biletul electronic. Este responsabilitatea clientului să verifice detaliile cu privire la bilet imediat și să informeze Partenerul în termen de 12 (douăsprezece) ore de la primire în cazul în care datele de pe bilet sunt incorecte. Nu vor fi acceptate anulări sau modificări ulterioare. Biletul de zbor nu este transferabil.

 

6.2. Destinațiile disponibile depind de aeroportul de plecare și nu toate destinațiile sunt disponibile de la toate punctele de plecare enumerate. Disponibilitatea zborurilor poate fi limitată în funcție de destinația sau ora de călătorie aleasă. Alegerea operatorului de transport este la latitudinea exclusivă a Partenerului. Clientul nu are dreptul de a cere un anumit operator de transport, o anumită rută sau dată de călătorie.

 

6.3. Toate zborurile sunt în funcție de disponibilitatea la rezervare. Această ofertă promoțională nu este valabilă pentru călătorii în ziua de Crăciun sau de Anul Nou. Anumite perioade (de exemplu, sărbători religioase și vacanțe școlare) și date pot fi restricționate în funcție de destinația și de ora de călătorie alese. Disponibilitatea zborurilor poate fi, de asemenea, restricționată de evenimente speciale, târguri sau de sărbători locale.

 

6.4. Fiecare cerere de zbor gratuit este limitată la o singură utilizare. Dreptul la un zbor gratuit este valabil per persoană, rezervare și zbor. Numai 1 (un) zbor gratuit poate fi revendicat per persoană și per gospodărie. Zborurile gratuite nu se pot folosi în combinație unul cu celălalt.

Această ofertă promoțională nu dă dreptul clientului să călătorească pe un traseu anume, cu un operator de transport anume sau la o anumită dată. Clientului  i se pot oferi destinații sau date de călătorie alternative la cele solicitate.

 

Întreaga călătorie (plecarea și returul) trebuie să se finalizeze până la 31.07.2020. Toate zborurile trebuie să fie rezervate până la 15.12.2019. Sejurul minim este de 3 (trei) zile calendaristice. Sejurul maxim este de 30 (treizeci) de zile calendaristice.

 

6.5. Promotorul, Partenerul și Organizatorul nu acceptă responsabilitatea pentru modificările survenite în orarele zborurilor, rute sau destinații și își rezervă dreptul de a folosi alți furnizori de servicii ca alternativă. În caz de război, cutremur, dezastru sau calamități similare, sau altfel în cazul în care există circumstanțe cu totul în afara controlului rezonabil al Promotorului și numai în cazul în care circumstanțele fac ca acest lucru să nu poată fi evitat.  Promotorul își rezervă dreptul de a retrage această promoție fără notificare și fără a oferi compensații.

 

6.6. Dreptul clientului și al oricărei alte persoane care călătorește cu clientul de a pretinde compensație, face obiectul dispozițiilor de reglementare ale operatorului de transport. Promotorul și Partenerul nu sunt răspunzători de compensația legată de disfuncționalități ale operatorului de transport.

Nu se va oferi nicio alternativă în numerar în schimbul ofertei promoționale.

 

6.7. Codul și confirmările primite pe durata prelucrării cererii clientului sunt personale și netransferabile. Rezervările nu pot fi solicitate sau făcute de către terți și zborurile nu pot fi rezervate de către terți folosind numele clientului.

 

6.8. Partenerul își rezervă dreptul de a-i cere clientului o dovadă a achiziției/chitanța/bon fiscal. În plus, Partenerul își rezervă dreptul de a verifica toate reclamațiile, conținutul tuturor cererilor și înregistrărilor pentru a asigura respectarea de către client a acestor termeni și condiții și de a refuza atribuirea unui zbor sau de a retrage dreptul la zbor în cazul în care există motive întemeiate de a crede că a existat o încălcare a acestui Regulament sau a oricăror instrucțiuni care fac parte din aceste cerințe de participare la promoție sau în alt mod în cazul în care un client a dobândit foloase necuvenite prin participarea la ofertă sau a revendicat premiul folosind mijloace frauduloase.

 

6.9. Clientul  nu va avea dreptul să revendice zborul gratuit în cazul în care Produsul promoțional este returnat ORGANIZATORULUI, sau nu se efectuează plăți, iar clientul confirmă și acceptă că în acest caz orice bilet de avion gratuit poate fi anulat în orice moment, fără a atrage răspunderea Organizatorului, a Promotorului sau Partenerului.

 

6.9.1. Promotorul va oferi clientului, exclusiv prin revendicarea acestei promoții, prețul de bază al operatorului de transport, impozitele, taxele pentru pasageri, suprataxele de combustibil, taxa de serviciu, taxa de aeroport și taxele pentru un zbor dus-întors în clasa economică. Toate celelalte costuri asociate cu zborul vor fi suportate de către client și sunt excluse din oferta promoțională. Astfel de alte costuri includ, dar nu sunt limitate la (i) orice cheltuieli de bagaj sau de alt fel efectuate în legătură cu zborul sau, în plus față de bilet (ii) orice asigurare (iii) orice taxe suplimentare pentru plata prin card (iv) orice taxe pentru hotel, închirieri auto, transferuri la aeroport, taxiuri, parcare auto, loc preferențial, alimente și băuturi, vize, documente de imigrare sau orice alte servicii suplimentare.

 

 

 

6.9.2. Promotorul și Partenerul  nu vor accepta nicio responsabilitate pentru cererile pierdute sau întârziate sau pentru acele cereri neprimite până la termenul limită. Este responsabilitatea clientului să se asigure că sunt furnizate date corecte pentru prelucrarea cererilor. Promotorul , Partenerul si Organizatorul nu vor fi responsabili pentru ambuteiaje sau inaccesibilitatea internetului.

Prin participarea la această promoție, se va considera respectivul client a acceptat acest Regulament.

Clientii confirmă și acceptă faptul că nefurnizarea documentației și a informațiilor în conformitate cu prezentul Regulament  va face ca respectivul client să își piardă dreptul de a primi biletul de zbor gratuit, fără ca Orgnizatorul, Partenerul și Promotorul să fie trași la răspundere.

 

Art. 7. INFORMAREA PARTICIPANTILOR CONFORM LEGII 677/2001

Prezentul Regulament stă la dispoziţia oricărei persoane sau autorităţi interesate, putând fi consultat gratuit in cadrul tuturor magazinelor  si showroom-urilor sau online pe www.studiocasa.ro si pe www.delonghioficialstore.ro  Participarea la promoţie implică obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.

 

Organizatorul îşi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament sau de a întrerupe oricând desfãşurarea acestei Promoţii, fără drept de compensare, orice modificare fiind adusă la cunoştinţa publicului înainte de data modificării printr-un act adiţional  la prezentul Regulament. Până la data unei eventuale modificări a Promoţiei, Organizatorul va respecta condiţiile stipulate în prezentul Regulament.

 

    Semnătura,

                                                                                                                                                                S.C. M&N Italy Trading S.R.L.