Intrebari Frecvente
Întrebări
frecvente
Întrebări
legate de produse și servicii
1.
Unde pot să văd detaliile de funcționare ale produselor ?
Dacă ai nevoie de informatii
detaliate pentru un produs, consultă pagina produsului. Folosește funcția «
Search » din site, scrie numele produsului sau codul articolului și vei găsi
toate detaliile de care ai nevoie. Dacă tot mai ai nevoie de informații
suplimentare, trimite un email către adresa comenzi@studiocasa.ro sau sună la numărul de telefon 0751.019.363
2.
Care sunt opțiunile de livrare disponibile pentru produsele comandate?
Comenzile online se livrează
prin intermediul firmelor de curierat în termen de 3-5 zile lucrătoare, însă
pot aparea situații în care acest termen să fie mai mare. Înainte de a face
livrarea, curierul te va contacta înainte de a sosi la domiciliul tău.
Pentru informații suplimentare
legate de comandă, trimite un email către adresa comenzi@studiocasa.ro sau sună la numărul de telefon 0751.019.363 Mai multe detalii despre livrarea produselor le poți citi aici. În momentul recepționării comenzii, este obligația
ta să verifici cu atenție starea produselor, acestea trebuie să prezinte
ambalaje în stare bună, să nu fie zgâriate, murdare, sau alte semne de proastă
manipulare a produsului.
Dacă ați constatat nereguli, aveți
opțiunea de a refuza primirea produsului. Mai multe informații despre returul
produselor găsiți
aici.
3.
Cum pot obține informații despre dimensiunile exacte ale unui produs?
De regulă, toate infomațiile
referitoare la un produs sunt trecute în website pe pagina produsului. Dacă
totuși nu găsiți anumite detalii, ne puteți trimite un email către adresa comenzi@studiocasa.ro sau
suna la numărul de telefon 0751.019.363
4.
Care este termenul de garanție pentru produse?
Termenul de garanție pentru produsele
achiziționate poate varia în funcție de producător și de tipul produsului.
Fiecare produs pe care îl achiziționați din magazinul online Studio Casa este
însoțit de certificat de garanție, unde veți găsi toate detaliile privind
durata garanției, ce acoperă garanția, serviciile de suport și eventualele
restricții și excepții.
5.
Pot beneficia de transport gratuit pentru anumite achiziții sau în anumite
condiții?
Dacă ai cumpărat din magazinul STUDIO
CASA produse în valoare de minim 10.000 lei, îți asigurăm
transportul până la domiciliu, fără costuri. Altfel, costul de livrare
al produselor achiziționate în magazinul online, diferă în funcție de volumul și
greutatea produselor. Prețul transportului este calculat automat și îl poți
vizualiza înainte de închiderea comenzii. Mai multe detalii despre livrarea
produselor le poți citi aici.
6.
Există posibilitatea de a plăti în rate sau la livrare?
În magazinul online Studio Casa ai
posibilitatea să plătești produsele achiziționate atât în rate cu anumite
carduri bancare, cât și să faci credit direct online prin serviciile TBI.
Există și varianta de a plăti produsele ramburs, adică direct la curierul care
îți aduce produsele acasă. Toate
modalitățile de plată sunt detaliate aici.
7.
Pot primi asistență în alegerea mobilierului potrivit pentru spațiul meu?
Dacă aveți întrebări cu privire la
alegerea mobilierului sau dacă vă lipsesc informații tehnice sau de design
privind un anume produs din gama noastră, specialiștii noștri vă pot îndruma
astfel încât să aveți siguranța că produsul achiziționat va fi conform
așteptărilor. Ne puteți trimite un email către adresa comenzi@studiocasa.ro sau
suna la numărul de telefon 0751.019.363
8.
Există reduceri sau oferte speciale pentru membrii înregistrați?
Răspunsul este Da, avem întotdeauna
oferte special create pentru clienții care sunt abonați la newsletterele
noastre. În magazinul online, produsele aflate la promoție le puteți găsi
permanent în secțiunea „Oferta Lunii”. Produsele care se află în promoție au
specificat clar prețul redus și prețul de dinainte tăiat.
9.
Care este politica de confidențialitate a magazinului în ceea ce privește
datele clienților?
Datele cu caracter personal ale
clienților noștri, reprezintă una din preocupările principale ale noastre și ne
supunem legilor aflate în vigoare în ceea ce privește stocarea lor. Clienții
noștri au dreptul de a modifica și de a șterge aceste date după voința lor.
Toate detaliile cu privire la modul în care societatea noastră folosește datele
dvs cu caracter personal le găsiți aici.
10.
Cum pot primi notificări despre noile produse sau promoțiile magazinului
online?
Puteți să vă abonați la newsletter-ul
nostru direct pe website și veți primi informații despre campaniile de reducere
și toate promoțiile pe care le organizăm.
Întrebări
legate de comanda online și servicii post-vânzare
1.
Cum pot verifica disponibilitatea unui produs în stoc?
În magazinul online Studio Casa toate
produsele care sunt afișate în website au stoc. În cazul în care un produs are
stocul epuizat, nu mai apare în magazinul online, deci nu poate fi comandat.
2.
Nu am primit confirmarea comenzii
Dacă ai cumpărat din magazinul online Studio
Casa și nu ai primit confirmarea comenzii pe email, te rugăm să verifici si in
Spam/Junk.
Dacă tot nu găsești emailul de confirmare, te
rugăm să ne scrii pe comenzi@studiocasa.ro
3.
Mai pot modifica o comandă deja dată?
O comandă deja închisă nu se mai poate
modifica pe site-ul Studio Casa, însă dacă dorința ta este să adaugi produse,
atunci poți să mai deschizi o nouă comandă cu produsele suplimentare. Dacă
dorești să anulezi un produs dintr-o anumită comandă și nu este prea târziu, în
sensul că deja este la curier comanda ta, poți să ne scrii un email către
adresa comenzi@studiocasa.ro sau
suna la numărul de telefon 0751.019.363. Dacă comanda ta
se află deja la curier, ai dreptul să faci retur la produsul pe care nu îl mai
dorești.
4.
Cum pot anula o comandă dacă m-am răzgândit?
Trebuie doar să ne scrieți un email către
adresa comenzi@studiocasa.ro sau
suna la numărul de telefon 0751.019.363
5.
Care sunt termenii și condițiile de returnare a produselor?
Poți returna orice produs pe care il
primesti cu defect de fabricație, în termen de 14 de zile de la data livrării.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care
le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate
intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: urme
de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri
mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt
însoțite de toate accesoriile. Mai multe condiții de retur găsești aici. Dacă te
încadrezi, poți completa formularul de retur de aici.
6.
Există opțiuni de asamblare sau instalare disponibile pentru mobilă sau
electrocasnice?
Toate produsele de mobilier sau
electrocasnice au fișe tehnice unde sunt descriși pașii de instalare detaliat,
iar produsul îl primiți complet cu toate accesoriile. Nu avem serviciul de
instalare și montaj mobilier sau electrocasnice.
7.
Ce trebuie să fac în cazul în care produsul meu a fost livrat deteriorat?
Dacă ați constatat că produsul este
deteriorat în momentul în care verificați coletul primit în prezența
curierului, aveți posibilitatea să refuzați primirea coletului. Dacă ați
constat defecțiunea după ce a plecat curierul, ne contactați telefonic 0751.019.363 sau pe
email comenzi@studiocasa.ro .
Aveți dreptul de a-l returna, iar noi vom analiza dacă produsul are defecte din
fabrică și se poate repara sau va trebui să-l înlocuim. Mai multe detalii
despre modalitatea și condițiile de retur găsiți aici.