Categorii Produse
Cos de cumparaturi

Intrebari Frecvente

 

Întrebări frecvente

Întrebări legate de produse și servicii

 

1.    Unde pot să văd detaliile de funcționare ale produselor ?

Dacă ai nevoie de informatii detaliate pentru un produs, consultă pagina produsului. Folosește funcția « Search » din site, scrie numele produsului sau codul articolului și vei găsi toate detaliile de care ai nevoie. Dacă tot mai ai nevoie de informații suplimentare, trimite un email către adresa comenzi@studiocasa.ro sau sună la numărul de telefon 0751.019.363

2.    Care sunt opțiunile de livrare disponibile pentru produsele comandate?

Comenzile online se livrează prin intermediul firmelor de curierat în termen de 3-5 zile lucrătoare, însă pot aparea situații în care acest termen să fie mai mare. Înainte de a face livrarea, curierul te va contacta înainte de a sosi la domiciliul tău.

Pentru informații suplimentare legate de comandă, trimite un email către adresa  comenzi@studiocasa.ro sau sună la numărul de telefon 0751.019.363 Mai multe detalii despre livrarea produselor le poți citi aici. În momentul recepționării comenzii, este obligația ta să verifici cu atenție starea produselor, acestea trebuie să prezinte ambalaje în stare bună, să nu fie zgâriate, murdare, sau alte semne de proastă manipulare a produsului.

Dacă ați constatat nereguli, aveți opțiunea de a refuza primirea produsului. Mai multe informații despre returul produselor găsiți aici.

 

3.    Cum pot obține informații despre dimensiunile exacte ale unui produs?

De regulă, toate infomațiile referitoare la un produs sunt trecute în website pe pagina produsului. Dacă totuși nu găsiți anumite detalii, ne puteți trimite un email către adresa comenzi@studiocasa.ro sau suna la numărul de telefon 0751.019.363

 

4.    Care este termenul de garanție pentru produse?

Termenul de garanție pentru produsele achiziționate poate varia în funcție de producător și de tipul produsului. Fiecare produs pe care îl achiziționați din magazinul online Studio Casa este însoțit de certificat de garanție, unde veți găsi toate detaliile privind durata garanției, ce acoperă garanția, serviciile de suport și eventualele restricții și excepții.

 

 

5.    Pot beneficia de transport gratuit pentru anumite achiziții sau în anumite condiții?

Dacă ai cumpărat din magazinul STUDIO CASA produse în valoare de minim 10.000 lei,  îți asigurăm transportul  până la domiciliu, fără costuri. Altfel, costul de livrare al produselor achiziționate în magazinul online, diferă în funcție de volumul și greutatea produselor. Prețul transportului este calculat automat și îl poți vizualiza înainte de închiderea comenzii. Mai multe detalii despre livrarea produselor le poți citi aici.

 

6.    Există posibilitatea de a plăti în rate sau la livrare?

În magazinul online Studio Casa ai posibilitatea să plătești produsele achiziționate atât în rate cu anumite carduri bancare, cât și să faci credit direct online prin serviciile TBI. Există și varianta de a plăti produsele ramburs, adică direct la curierul care îți aduce produsele acasă.  Toate modalitățile de plată sunt detaliate aici.

 

7.    Pot primi asistență în alegerea mobilierului potrivit pentru spațiul meu?

Dacă aveți întrebări cu privire la alegerea mobilierului sau dacă vă lipsesc informații tehnice sau de design privind un anume produs din gama noastră, specialiștii noștri vă pot îndruma astfel încât să aveți siguranța că produsul achiziționat va fi conform așteptărilor. Ne puteți trimite un email către adresa comenzi@studiocasa.ro sau suna la numărul de telefon 0751.019.363

 

8.    Există reduceri sau oferte speciale pentru membrii înregistrați?

Răspunsul este Da, avem întotdeauna oferte special create pentru clienții care sunt abonați la newsletterele noastre. În magazinul online, produsele aflate la promoție le puteți găsi permanent în secțiunea „Oferta Lunii”. Produsele care se află în promoție au specificat clar prețul redus și prețul de dinainte tăiat.

 

9.    Care este politica de confidențialitate a magazinului în ceea ce privește datele clienților?

Datele cu caracter personal ale clienților noștri, reprezintă una din preocupările principale ale noastre și ne supunem legilor aflate în vigoare în ceea ce privește stocarea lor. Clienții noștri au dreptul de a modifica și de a șterge aceste date după voința lor. Toate detaliile cu privire la modul în care societatea noastră folosește datele dvs cu caracter personal le găsiți aici.

 

10.  Cum pot primi notificări despre noile produse sau promoțiile magazinului online?

Puteți să vă abonați la newsletter-ul nostru direct pe website și veți primi informații despre campaniile de reducere și toate promoțiile pe care le organizăm.

 

 

 

 

 

Întrebări legate de comanda online și servicii post-vânzare

 

1.    Cum pot verifica disponibilitatea unui produs în stoc?

În magazinul online Studio Casa toate produsele care sunt afișate în website au stoc. În cazul în care un produs are stocul epuizat, nu mai apare în magazinul online, deci nu poate fi comandat.

 

2.    Nu am primit confirmarea comenzii

Dacă ai cumpărat din magazinul online Studio Casa și nu ai primit confirmarea comenzii pe email, te rugăm să verifici si in Spam/Junk.

Dacă tot nu găsești emailul de confirmare, te rugăm să ne scrii pe comenzi@studiocasa.ro

 

3.    Mai pot modifica o comandă deja dată?

O comandă deja închisă nu se mai poate modifica pe site-ul Studio Casa, însă dacă dorința ta este să adaugi produse, atunci poți să mai deschizi o nouă comandă cu produsele suplimentare. Dacă dorești să anulezi un produs dintr-o anumită comandă și nu este prea târziu, în sensul că deja este la curier comanda ta, poți să ne scrii un email către adresa comenzi@studiocasa.ro sau suna la numărul de telefon 0751.019.363. Dacă comanda ta se află deja la curier, ai dreptul să faci retur la produsul pe care nu îl mai dorești.

 

4.    Cum pot anula o comandă dacă m-am răzgândit?

Trebuie doar să ne scrieți un email către adresa comenzi@studiocasa.ro sau suna la numărul de telefon 0751.019.363

 

5.    Care sunt termenii și condițiile de returnare a produselor?

Poți returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricație, în termen de 14 de zile de la data livrării. Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine:  urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile. Mai multe condiții de retur găsești aici. Dacă te încadrezi, poți completa formularul de retur de aici.

 

 

6.    Există opțiuni de asamblare sau instalare disponibile pentru mobilă sau electrocasnice?

Toate produsele de mobilier sau electrocasnice au fișe tehnice unde sunt descriși pașii de instalare detaliat, iar produsul îl primiți complet cu toate accesoriile. Nu avem serviciul de instalare și montaj mobilier sau electrocasnice.

 

7.    Ce trebuie să fac în cazul în care produsul meu a fost livrat deteriorat?

Dacă ați constatat că produsul este deteriorat în momentul în care verificați coletul primit în prezența curierului, aveți posibilitatea să refuzați primirea coletului. Dacă ați constat defecțiunea după ce a plecat curierul, ne contactați telefonic 0751.019.363 sau pe email comenzi@studiocasa.ro . Aveți dreptul de a-l returna, iar noi vom analiza dacă produsul are defecte din fabrică și se poate repara sau va trebui să-l înlocuim. Mai multe detalii despre modalitatea și condițiile de retur găsiți aici.