Transport
Transport
TERMENE SI CONDITII LIVRARE LA DOMICILIU
STUDIO CASA
Art. 1. ORGANIZATOR
Organizatorul serviciului de livrare la domiciliu este S.C. M&N ITALY Trading S.R.L., avand sediul central in orasul Voluntari, Bdul. Eroilor nr 130, Intrarea Frasinului, judetul Ilfov, avand cod de inregistrare fiscala CUI RO18318555, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J23/109/2006, (denumita in continuare ORGANIZATOR).
Organizatorul asigura livrarea la domiciliul clientului atat pentru comenzile primite direct in magazinele STUDIO CASA, cat si pentru comenzile online, plasate pe Studiocasa.ro.
Daca ai cumparat online:
Costul de transport al produselor achizionate in magazinul online, difera in functie de volumul si greutatea produselor. Pretul transportului este calculat automat si il poti vizualiza inainte de inchiderea comenzii. Daca ai cumparat din magazinul STUDIO CASA produse in valoare de minim 10.000 lei, iti asiguram transportul pana la domiciliu, fara costuri.
Modificarea termenelor si conditiilor
M&N ITALY Trading SRL isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de transport - orice modificare fiind adusa la cunostinta publicului inainte de data modificarii cu 30 de zile, printr-un document public. Pana la data unei eventuale modificari a programului de livrare la domiciliu, M&N ITALY Trading SRL va respecta conditiile stipulate in prezentul document.
Dispozitii finale
Termenele si conditiile de livrare la domiciliu vor sta la dispozitia oricarei persoane sau autoritati interesate, putand fi consultat gratuit in cadrul magazinelor STUDIO CASA, sau pe site STUDIO CASA.ro Solicitarea din partea unui client pentru livrarea produselor la domiciliu, indiferent ca a cumparat din magazinele fizice sau magazinul Online, odata ce a semnat comanda de livrare sau a inchis comanda online, implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului document.
Orice reclamatie legata de desfasurarea actiunii de livrare a domiciliu , va fi adresata in scris companiei M&N ITALY Trading SRL, la adresa sediului sau pe comenzi@studiocasa.ro, in termen de maxim 5 zile (cinci) lucratoare de la data la care s-a produs evenimentul reclamat;
Eventualele litigii aparute intre M&N ITALY Trading SRL si clientii care au solicitat acest serviciu, vor fi solutionate pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, de catre Instantele Judecatoresti competente.
*IMPORTANT!
Atat in Bucuresti, cat si in tara, taxele de transport sunt in functie de valoarea cosului de cumparaturi sau volumetria produselor comandate
Intre 0-30 lei = 13 lei
Intre 31-150 lei = 19 lei
Intre 151-300=25 lei
Intre 301-500= 39 lei
Intre 501-800=69 lei
Intre 801-10.000= 89 lei
Tarife electrocasnice mari :
Aparate frigorifice, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, uscatoare,rufe, vitrine frigorifice -199 lei
- Cuptoare incorporabile - 89 lei
-Aragazuri 5 ochiuri - 299 lei
-Aragazuri 3, 4 ochiuri -179 lei
- Pachete incorporabile, pachete aragaz+hota, 159 LEI
Tarife electrocasnice mici:
aspiratoare cu spalare = 49 lei
aspiratoare cu filtrare in apa = 49 lei
Tarife transport mobilier
paturi = 199 lei
coltare =349 lei
canapele =299 lei
fotolii=179 lei
seturi mese cu scaune- 199 lei
mese - 149 lei
somiere - 99 lei
scaune = 89 lei
*Costul transportului poate varia in functie de kilograme si kilometri suplimentari!
Pentru comenzile mai mari de 10.000 de lei transportul este GRATUIT la produsele electrocasnice.
Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.
Transportul se efectueaza cu firmele de curieriat "Sameday"
Pentru produsele din categoria Resigilate, transportul nu este gratuit
In cazul produselor returnate, taxele sunt suportate de catre client iar produsele se trimit retur prin orice firma de curierat doreste clientul,urmand ca banii sa fie restituiti in cont dupa receptia produselor!
Serviciul „Deschiderea coletului la livrare”
Acest serviciu este disponibil pentru produsele vandute si expediate de M&N Italy Trading SRL si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice, la produsele fragile, cu risc de deteriorare crescut (exemplu plita, hote, cuptoare, aragazuri, vesela)
Cum functioneaza serviciul?
In momentul primirii comenzii va recomandam sa solicitati curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu este suportat de compania noastra in favoarea dvs pentru a evita problemele ulterioare receptiei produsului.
ATENTIE! PRODUSELE DETERIORATE NU SE POT RETURNA DUPA CONFIRMAREA DE PRIMIRE A AWB-ULUI
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Cine achita transportul?
In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.
M&N Italy Trading